CellFX Trading

Forex trading, Indexek, Commodities, taktikák, önfejlesztés - avagy tanuljunk tőzsdézni a válság hónapjaiban!

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Rovatok

FX Trading, tőzsde

2008.12.11. 23:03 stormFX

Napi kereskedés 2008.12.11.

Címkék: gbpusd csucs kitores uptrend

Elöljáróban leszögezném, hogy a BabyPips-es Cowabunga taktikát alkalmazva kereskedem elsősorban GBP/USD-vel, de a taktikát finomítgatva nézem, mennyire alkalmazható EUR/USD-re, esetleg más párokra. Később majd esetleg kifejtem, mit takar ez a stratégia, aki akar, az keressen rá, most csak az eredményekre koncentrálunk.

A kereskedést 15:40 felé kezdtem (14:40 GMT). Hamarosan jött is egy jel longra, 15:45-kor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mondjuk nem mertem pozíciót berakni, nehogy buktázással kezdjem a blogot. :D A történet majd a továbbiakban lesz érdekes. Azért feljegyeztem, hogy az entry 1.4932-őn történt volna, 1.4877-es stop lossal.

A jel után sáv szűkülés következett. Észrevettem, hogy egy háromszög alakul, mégpedig elég durván. Behúzogattam a trendvonalakat az 5mines charton. Nézegettem az M5-öt és az M15-öt is, minden klappolt egy shortra. Nagyon morfondíroztam, mi legyen, amikor egyszer csak kiszakadt a faszba lefelé! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy jó 60 pipes leszakadás volt körülbelül 2 perc alatt. Utólag visszanézve látni lehet, hogy a Stochastic hamar elérte az oversold levelt, és az RSI is ütögette a 25 alatti szintet. Nem is csoda, mert érdemes lett volna ezt a 60 pipet zsebre tenni, ugyanis...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...nagyon hamar egy korrekció jött, ami a bottomtól számítva elérte a 110 pipet! Később megnézve az EUR/USD rallyja húzta fel ilyen keményen, amúgy a háromszögből fakadó leszakadás tippje nagyon jó volt. Itt megjegyezném, hogy az 1.4832-es Long pozi stopját ez a beszakadás nem ütötte volna ki - habár szívroham kerülgetett volna, az biztos! Az egész kb. 15 perc alatt játszódott le, akinek volt lélekjelenléte, 150 pipet is grabbelhetett :D

A továbbiakban ment fel tovább szépen a devizapár, követte az általános uptrendet. EUR/USD hamarosan elérte az október 30-i ellenállását. GBP/USD-nél a 4 órás charton egy elég durva dupla bottomot lehetett érzékelni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos lekéstem az igazi beszállási pontot, de kíváncsiságom nagyon furdalt, mi fog történni, így hát beszálltam egy longgal 1.50291-nél. Nem is kellett csalódnom - hamarosan iszonyatosan megindult felfelé minden, ekkor értük el a mai napi csúcsot is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stochastic overbought, valamint az ellenállás is erős volt, ezért hamar retrace következett - nem vártam meg a visszesést, még viszonylag topon zárni tudtam a pozit. Close @ 1.50701, ami 31 pip zsákmányt jelent.

Ha az eredeti long pozíciót nézzük, akkor az 1.4932-es entry-t 1.50701-en zárva cirka 140 pipet tudtunk volna zsebre rakni. Ezt tulajdonképpen meg lehetett volna tenni, bár ember legyen, aki a beesés után következő meredek emelkedésnél sem vette volna ki a pozit, hanem kivárta volna a topot.

A meredek emelkedés után lankásabb esés következett, amely biztos pénzkeresetet nyújthatott az élelmes shortolóknak. A cikk írásakor ez már megfordult, és érdekes lehet megvárni a végét, mert lehetséges, hogy még párszor betesztelődik az az ellenállás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cellfx.blog.hu/api/trackback/id/tr42818155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása